Skriv till oss

För att skicka ett säkert meddelande med personlig information så loggar du in till Mitt Eurocard, detta för att du som kund inte ska lämna ut känsliga uppgifter som kortnummer eller koder via e-post.

LOGGA IN

Ring till oss

  • Spärra kort på + 46 8 14 67 67

    Har du förlorat ditt kort? Spärra det omgående!
    Tel: 08- 14 67 67, vi har öppet dygnet runt.

  • Kundservice

    Om du har frågor om ditt kort är du alltid välkommen att kontakta oss på 08-14 67 37 (vardagar 8.30 - 17.00).

     

    För att skicka ett säkert meddelande med personlig information så loggar du in till Mitt Eurocard, detta för att du som kund inte ska lämna ut känsliga uppgifter som kortnummer eller koder via e-post.

     

    LOGGA IN

  • Kundservice Platinum

    Om du har frågor om ditt kort är du alltid välkommen att kontakta oss på 08-14 67 57 (vardagar 8.30 - 17.00).

     

    För att skicka ett säkert meddelande med personlig information så loggar du in till Mitt Eurocard, detta för att du som kund inte ska lämna ut känsliga uppgifter som kortnummer eller koder via e-post.

     

    LOGGA IN

  • Concierge service

    Tel: 0771-30 40 57
    Vardagar: 8.00-21.00
    Lördagar: 9.00-17.00

     

    Concierge service finns endast för dig med något av våra platinumkort. Gäller det frågor om ditt kort eller din faktura? Kontakta kundservice Platinum.

  • Spärrservice

    Tel: 0771-48 48 48, öppet dygnet runt.
    Gäller endast om du har anmält dig för utökad spärrservice.

  • Frågor om våra reseförsäkringar

    Trygg-Hansa

    För frågor och skadanmälan för våra reseförsäkringar och tjänstereseförsäkring.
    Tel: 077-440 50 20

  • Frågor om olycksfallsförsäkring

    AXA
    För frågor och skadeanmälan.
    Tel: 08-502 520 89

  • Frågor om Betalskydd

    SEB Pension och Försäkring AB
    Frågor om skadeanmälan vid dödsfall.
    Tel: 0771-11 11 800

     

    AXA
    Frågor och skadenmälan vid arbetslöshet, arbetsoförmåga, sjukhusvistelse eller kritisk sjukdom.
    Tel: 08-502 520 89

Reklamera ett kortköp

Har du inte fått dina beställda varor? Eller har du blivit debiterad ett köp flera gånger?

Läs mer om hur du  gör en reklamation

Har något blivit fel?

 

Vår strävan är givetvis att du som kund alltid ska vara nöjd med oss. Därför vill vi veta om något blivit fel så att vi kan hjälpa dig och förhindra att det sker igen. 

Kontakta oss med dina synpunkter