Smarta kvitton

Med smarta kvitton slipper du och företaget den kostsamma processen med hantering av kvitton.

Via vår app kan kortinnehavaren skanna sina kvitton eller ladda ner ett pdf-kvitto och appen skickar det automatiskt till företagets reseräkningssystem.

Fördelarna är många:

  • Automatisk koppling mellan transaktion och kvitto.
  • Direktkoppling till ert reseräkningssystem.
  • Färre fel som ger lägre kostnader.
  • Enkelt för de som redovisar utlägg i tjänsten och för de som granskar dem.
  • Gladare medarbetare!

Så fungerar smarta kvitton

  1. Den anställde gör ett utlägg med sitt Eurocard.
  2. Transaktionen dyker automatiskt upp i appen.
  3. Mobilkameran aktiveras när kortinnehavaren klickar på transaktionen. Papperskvittot skannas och en digital version sparas ihop med transaktionen.
  4. Transaktion och kvitto läggs automatiskt in i reseräkningssystemet.

Eurocard app

Så kommer ni i gång med smarta kvitton:

  • Teckna avtal med oss.
  • Vi hjälper er att integrera tjänsten smarta kvitton med reseräkningssystemet.
  • Informera kortinnehavarna om de nya rutinerna för hantering av papperskvitton.
  • Be kortinnehavarna att ladda ner Eurocard-appen och sätta igång.

Ta kontakt med oss på företagssupporten om du vill ansöka om smarta kvitton eller få mer information.

Pris och villkor

FAQ