Inköpskonto

Eurocards Purchasing Account är en flexibel och säker lösning för att hantera alla nätköp.

Behöver ditt företag ofta köpa kontorsmaterial, annonser på nätet – eller göra andra icke-strategiska inköp? Med ett Eurocard Purchasing Account behöver dina anställda inte använda sina egna kort och företaget får dessutom en enda faktura för alla inköp – oavsett hur många anställda som använder kontot för inköp. Fakturan kan även skickas direkt till företagets ekonomisystem.

Fördelar

  • Inga fysiska kort att hålla reda på
  • Flera inköpskonton för olika avdelningar och enheter
  • Bättre översikt med en komplett faktura
  • Flygbiljetter innehåller information om passagerarens resplan
  • Fungerar hos alla nätbutiker som tar emot Mastercard
  • Generösa betalningsvillkor och räntefri kredit
  • Ingen övre köpgräns

Inköpskontot är flexibelt och det gäller även betalningen. Välj direkt i ansökan hur lång betaltid ni vill ha på fakturan.

Skaffa inköpskonto

Ansök häR (PDF)

Pris och villkor